IV. Вивчення нового матералу
Як правила вдокремлення дприслвникових зворотв у реченн ви пам’ятате?
Яку роль у мов вн викону?
Що явля собою дприслвниковий зворот?
Як його можна вилучити в мовному потоц?
Що таке дприслвник?
III. Актуалзаця опорних знань
Учитель. Тема сьогодншнього уроку дуже важливою, бо пов’язана з умнням будувати висловлювання, варювати словесними конструкцями, при цьому не припускаючись граматичних помилок. Не менш важливим вдпрацювання пунктуацйних навичок, що зробить ваше письмове мовлення грамотним. Щоб це заняття було не тльки навчальним, а й сприяло вашому загальному розвитков, протягом уроку ми працюватимемо з дидактичним наочним матералом про давн укранське декоративно-прикладне мистецтво писанкарство, а також систему звичав, пов’язаних з святкуванням Великодня.
Припустть, про що ми говоритимемо протягом уроку, зважаючи на тему Як знання з курсу мови стануть нам у пригод? Чи буде корисним вам цей матерал у пдготовц до тестування?
Визначення очкуваних результатв.
Назвть найулюбленш свята укранцв. Чому Великдень ма таку назву? Чому це одне з найбльш шанованих свят в Укран? Пригадайте з лтератури, що символзу це свято, у яких творах воно було описане. Розкажть про звича, пов’язан з його святкуванням. Як його вдзначають у вашй родин?
Створення психоемоцйного настрою.
Вчально дяльност
II. Повдомлення теми, мети й завдань уроку. Мотиваця на
I. Органзацйна частина
Обладнання: Мультимедйний проектор, слайди; довдковий матерал, картки для роботи груп; фото й люстрац писанок, фото з музею писанки в Коломи.
Мета: Повторити вдомост про вдокремлен обставини, виражен дприслвниковими зворотами, та складнопдрядн речення з пдрядними обставинними; пригадати способи синонмчно замни дприслвникових зврротв пдрядних речень; удосконалювати пунктуацйн навички розстановки роздлових знакв при вдокремлених другорядних членах речення та мж частинами складнопдрядного речення; вилучення в текст речень, де допущено помилки; розвивати усне й письмове мовлення, мислення, аналтичн здбност, умння обAрунтовувати думки, поширювати й уточнювати словниковий запас учнв; виховувати вмння працювати в парах, дослуховуватися до думок спвбесдникв, доходити спльного ршення; любов до рдно мови, усвдомлення багатства, повагу до нацонально культури.
СИНОН¶М¶КА РЕЧЕНЬ ¶З Д¶ґПРИСЛ¶ВНИКОВИМИ ЗВОРОТАМИ ТА СКЛАДНОП¶ДРЯДНИХ РЕЧЕНЬ З П¶ДРЯДНИМИ ОБСТАВИННИМИ
Бблотека укрансько мови та лтератури
СИНОН¶М¶КА РЕЧЕНЬ ¶З Д¶ґПРИСЛ¶ВНИКОВИМИ ЗВОРОТАМИ ТА СКЛАДНОП¶ДРЯДНИХ РЕЧЕНЬ З П¶ДРЯДНИМИ ОБСТАВИННИМИ | Бблотека укрансько мови та лтератури
Комментариев нет:
Отправить комментарий